nova beseda
iz Slovenije
Revija Monitor, leto 2001, poved v sobesedilu:
Kar precej velikih zvezd med podjetji .com je zažarelo, a tudi ugasnilo čez noč, vseeno pa je kup manj znanih spletišč, ki so dobro živela že pred izbruhom ekonomije.com in bodo preživela tudi njen trenutni zlom -- predvsem zato, ker so pametno vodena. Spletne strani z zanimivo vsebino ne potrebujejo organizacije z nekaj sloji vodstvenega kadra in na desetine ali celo stotine ljudi v oddelku trženja, ki si na koncu koncev ne znajo izmisliti drugega, kakor postavljanje s televizijskim oglasom v najdražjem od najdražjih TV terminov.
Na koncu spletiščem, ki ne prodajajo blaga, ostaneta dve že dobro znani možnosti -- ponuditi tako zanimivo vsebino, da bo mogoče s pametno vodeno organizacijo nekaj zaslužiti z oglaševanjem, ali pa ponuditi tako zanimivo storitev, da jo je mogoče celo zaračunati.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani