nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2001, poved v sobesedilu:

Pa je res nemogoče le z oglaševanjem zagotoviti preživetje in morda celo finančni uspeh? Zlom spletišč, ki so se namenila preživljati z oglaševanjem, ni krivda trenutnega upada zanimanja za spletno oglaševanje in učinka domin -- največji in najbolj razsipni oglaševalci so bila prav na novo vznikla spletna podjetja s preveč vlagateljskega denarja, ki so danes v krizi -- prej gre za krivdo prenapihnjene organizacije, s preveč zaposlenimi in mnogo previsokimi stroški poslovanja. Kar precej velikih zvezd med podjetji .com je zažarelo, a tudi ugasnilo čez noč, vseeno pa je kup manj znanih spletišč, ki so dobro živela že pred izbruhom ekonomije.com in bodo preživela tudi njen trenutni zlom -- predvsem zato, ker so pametno vodena.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA