nova beseda
iz Slovenije
Revija Monitor, leto 2001, poved v sobesedilu:
Njihov cilj je jasen -- postati največja, če že ne kar edina spletna tržnica, kajti v razmerah, ki jih je (in še bo) prinesel internet, ni prostora za tisoče in tisoče prodajalcev enakega blaga. Čez nekaj let, ko bo svet še bolj povezan in bodo protesti proti globalizaciji le še oddaljen spomin, bo tudi popolnoma vseeno, ali bo nov računalnik, kuhinjski aparat, knjigo ali vrečko eksotičnega čaja kupil pri »najboljšem sosedu« ali pa ga bo naročil navidez na oni strani luže -- odločali bodo pač le znamka, cena in dodatna storitev. Trenutne tehnološke zmožnosti sicer znatno omejujejo množico potrošniškega blaga, ki ga je prek spleta mogoče uspešno prodajati, vendar bodo uporabniški vmesniki in podatkovne povezave prihodnosti že kmalu omogočili marsikatero novo tržno priložnost.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani