nova beseda iz Slovenije

Revija Monitor, leto 2000, poved v sobesedilu:

V 32 % internetni ponudniki želenih izdelkov niso imeli na zalogi, v 25 % pa je strežnik prodajalca preprosto nehal delovati.

20 % kupcev je moralo po nakupu poklicati službo za pritožbe, 15 % izdelkov pa je zakasnilo obljubljeni rok dobave. 10 % ljudi je vrnilo kupljeno blago, po 4 % pa jih izdelkov ni moglo vrniti ali izdelki sploh niso prišli do njih. 28 % uporabnikov, ki so doživeli napake pri strežnikih, se ni več vrnilo v to spletno trgovino, 6 % pa jih je nehalo kupovati tudi v trgovinah družbe, ki jih je razočarala v internetu.
Raziskava tudi kaže, da so kupci pripravljeni čakati na nalaganje strani povprečno 13,2 sekunde, za iskanje izdelkov v povprečju porabijo 5,8 minute, za sklenitev nakupa pa so pripravljeni porabiti največ 4,5 minute.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA