nova beseda iz Slovenije

Zbirke Državnega zbora RS - dobesedni zapisi sej V. sklica: 7. redna seja, zasedanje 19.06.2009, poved v sobesedilu:

Glede reševanja obvoznice Škofljice in tudi sicer prometa na območju Škofljice je treba vendarle tudi dodatno pojasniti, da nikakor ne smemo mešati dveh zadev, eno je izgradnja obvoznice, ki je ocenjena na 26 milijonov evrov, drugo so pa v bistvu predori, ki se pa že danes nahajajo na odseku proti Dolenjski in ne za to, ker bi se pač Kočevska priključevala na avtocesto, ampak, zaradi že obstoječega prometa je potrebno te predore povečati.

Namreč, če pogledamo napovedane prometne obremenitve za leto 2010 in recimo odsek proti Dolenjski - Ivančna Gorica ocena 43 tisoč 166 vozil, če pogledamo smer proti Mariboru recimo v Šentjakobu je 31 tisoč 250 vozil predvidenih v letu 2010 in Šentvid 34 tisoč, samo smer recimo proti Primorski na Brezovici, če preštejemo promet je večje in sicer 47 tisoč 800 vozil torej gre za že obstoječi promet proti Dolenjski, zaradi katerega moramo odpraviti to ozko grlo, gre pa za vsega 100 metrov dolg predor in jih je po mojem mnenju potrebno tudi na obeh straneh urediti, ki reši tako ali tako promet na obstoječem 5 in 10 evropskem koridorju tako da tukaj ne gre dilema za to, ali je to sestavni del te investicije ali ne, ampak sta te dve investiciji ločeni, ker je predor potreben že, zaradi obstoječega prometa na sedaj zgrajeni avtocesti. Drugo je pa potem še priključek, ki pa seveda omogoča, da se tudi smer Kočevske normalno priključi na ta avtocestni križ in se seveda tudi ta del Slovenije vključi v vse razvojne tokove, ki jih pač omogočajo tako evropske prometne povezave kot seveda tudi prometne povezave v Sloveniji, ki so sestavni del Evropske unije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA