Recimo, javni red ali kaj drugega. V tem pogledu je temu predlogu zakona moč očitati marsikaj, moč mu je očitati tudi da ne spoštuje docela Ženevske konvencije o statusu begunca in tudi ne nove listine Evropske unije o temeljnih pravicah in svoboščinah, seveda pa tudi ne spoštuje, to bi bil pa že nadstandard, denimo, dveh odločb Evropskega sodišča za človekove pravice v zadevi Jabari proti Turčiji in zadevi Hylal proti Združenemu kraljestvu, kjer je Evropsko sodišče tudi jasno povedalo oziroma potrdilo mednarodne standarde učinkovitega pravnega varstva. Torej, ne vem, zakaj je treba, da s takšno ignoranco predlagatelj prezre dobronamerne predloge in opozorila nevladnih organizacij, ki delujejo v Republiki Sloveniji, da prezre in omalovažuje predloge predstavnika visokega komisarja za begunce v Sloveniji, in zakaj pravzaprav s takšno vehemenco in silo rine v nekaj, kar Sloveniji ni potrebno na tem področju, enostavno ne potrebujemo zaradi manjšega
števila prosilcev azila, da bi uvedli tako rigorozen sistem oziroma tako rigorozne ukrepe.