Cilji privatizacije so: vzpostavitev lastniške strukture, ki bo dolgoročno zagotavljala učinkovito opravljanje, konkurenčnost ter uspešen razvoj družbe Telekom d.d. in njenih hčerinskih družb, doseganje najvišje možne prodajne cene državnega deleža in pozitiven vpliv na razvoj sektorja elektronskim komunikacij. Ob pripravi osnovnega odloka o programu prodaje za leti 2007 in 2008 v septembru 2006 strategija prodaje Telekoma še ni bila povsem znana, zato se je v odlok uvrstil le delež, ki je bil namenjen za prodajo v prvem koraku, čeprav iz strateških usmeritev izhaja, da naj bi bil končni cilj prodaje državnega deleža v Telekomu odprodaja celotnega deleža, razen lastniškega deleža v višini 25% plus ena delnica, katerega bo Republika Slovenija zadržala v svoji lasti. Pri pripravi posamičnega programa v letu 2007, ki ga je v skladu z Zakonom o javnih financah treba pripraviti, se je s pomočjo finančnih svetovalcev in strokovnjakov izkazalo, da bi bila
prodaja večjega deleža oziroma celotnega deleža države v enem koraku smotrnejša in učinkovitejša.