Predlagamo pa, da Vlada spremeni stališče glede rešitve tega vprašanja in spremeni Zakon o Skladu kmetijskih zemljišč, s katerim bi lahko potem detajlneje dorekli, kako se bo razporejal presežek prihodkov nad odhodki sklada. Pri tem pa želimo opozoriti, da so ti prihodki, ki se ustvarjajo v skladu, ustvarjeni na naravnem premoženju, na naravnih danostih, ki ležijo na območjih tudi in samo občin in da tudi občine kot takšne nikoli v zgodovini poslovanja sklada niso prejemale sredstev niti iz odškodnin, ki jih sklad prejema iz koncesij za upravljanje z državnimi gozdovi, niti iz zakupnin, ki jih sklad sklepa s kmetijskimi podjetji in kmetijami, niti iz prodaje zemljišč, ki so velikokrat ne samo kmetijska, ampak imajo status zazidanega stavbnega zemljišča. Torej pričakujemo, da bodo spremembe zakonodaje, v kolikor bo Vlada o tem razmišljala, vsebovale tudi pričakovanja občin, da del teh odškodnin, del zakupnin, del sredstev iz prodaje stavbnih zemljišč
vendarle pripada tudi občinam, na območju katerih se takšen prihodek tudi ustvarja.