Na koncu koncev pa, strinjam se, da novela prinaša precej pozitivnih novosti, dobrih novosti, jih bom seveda podprl in se mi zdi primerna za naslednjo obravnavo, z željo, ponavljam, z željo, da skozi amandmaje, ne glede, od kod prihajajo, poskušamo še to zgodbo popraviti do naslednje druge obravnave in naredimo takšen zakon o osnovni šoli, ki bo v čim večji meri, v prvi vrsti poslancem, predvsem pa uporabnikom, to, kar so učenci, učitelji in starši, čim bolj sprejemljiv. Takšnega verjetno si tudi sam minister želi, ministrstvo, verjamem, da tudi večina poslancev in upam, da smo na dobri poti, da s temi popravki, s to današnjo razpravo, ki bo še tekla kar nekaj časa, najdemo najboljši zakon, novelo, ki bo dajal še boljše rezultate osnovnim šolam, vsem tistim, ki so tako ali drugače vpeti v to pomembno zgodbo. Kajti v času osnovnega izobraževanja se osebnosti izoblikujejo, to pa na čim bolj prijazen način, na čim boljši način, ki bo evropski primerljiv
in ki bo tudi to slovensko prakso umestil v to novelo zakona.