Strinjamo se z natančnejšimi pravili glede vlaganja zadev na Ustavno sodišče, z možnostjo kaznovanja zaradi zlorabe pravic z natančnejšo opredelitvijo pravnega interesa v primerih, ko se izpodbijajo protizakonski predpisi, prav tako z določitvijo kot nedovoljenih ustavnih pritožb v zadevah manjšega pomena, kot so spori majhne vrednosti, odločitvah o stroških postopka, spori zaradi motenja posesti in prekrškovne zadeve. Prav tako ocenjujemo kot ustrezno določitev meril, na podlagi katerih je Ustavno sodišče odločilo ali bo ustavno pritožbo sprejelo v obravnavo, in sicer kot prvo merilo, da ima kršitev človekove pravice hujše posledice za pritožnika, kot drugo pa, da odločitev o ustavnopravnem vprašanju, ki ga ustavna pritožba sproža, presega pomen odločitve v konkretni zadevi. Glede na to, da letos poteče mandat kar šestim ustavnim sodnikov, od devetih, bo tudi ta zamenjava nedvomno vplivala na učinkovitost dela Ustavnega sodišča.