Sprevid pravne osebnosti je izjemno težko če ne nemogoče dokazati, to kaže tudi slovenske pravna praksa in tega se je treba zavedati, zato je bil dogovor, da se v 4. členu to regulira in tega dogovora se Vlada Republike Slovenije ne drži in to vemo vsi, ki smo bili na Odboru za gospodarstvo. Tako da, naš predlog je bil, to je razvidno tudi iz razprave, da je potrebno ločevati med upniki, na smiselni način to seveda utemeljiti, da nisi v istem položaju banke, ko dajejo posojila, ki imajo vse podatke o boniteti posameznega podjetja, da je v drugem položaju država, ki mora vzpodbujati tudi tvegane naložbe in popolnoma jasno je, da nima neke legitimne pravice sedaj terjati tudi aktivnih družbenikov ne, če je bila družba med tem izbrisana, iz vidika tega, da načeloma spodbuja tveganje, da vzpodbuja podjetniške odločitve, seveda so pa delavke in delavci, ki ne morejo izterjati svojih tistih nekaj mesečnih plač pa je tukaj vendarle v povsem drugačnem
položaju. Siliti jih sedaj v neke nove sodne postopke z negotovim pravnim izidom, ki terjajo ogromno finančnih sredstev je pa tukaj nekorektno.