Mislim, da bi resnično več truda, več sredstev, več znanja, ne nazadnje pa je denarja na tem področju kar veliko in da se uporablja veliko sredstev na področju kmetijstva za promocijo. In ni promocija samo v tem, da lepo embaliraš, izdelaš neko embalažo in potem prodaš ali izdelek, ki je tretiran s fitofarmacevtskimi sredstvi uspešno na trgovski polici, ampak bi verjetno ta promocija iti tudi v ta način, da imamo manj lično embalažo, da enostavno piše, da je ta izdelek pridelan na zemlji, ki toliko in toliko let ni bila kontaminirana z najrazličnejšimi pripravki in da je pridelovalec, ki je dal ta izdelek na trg, napisan z imenom in da je vključen ali v združenje ali v nek program ekološkega kmetovanja. Seveda, govoriti o tem, da v Sloveniji ne moremo zgolj in samo na način ekološkega kmetovanja zagotoviti dovolj količin najrazličnejših prehrambenih izdelkov, ki jih potrebujemo za to, da smo nekako neodvisni od ostalih držav oziroma predvsem trgovcev
in artiklov, ki jih lahko prodajajo na našem območju.