Nadaljeval bom s primanjkljaji, deficiti oziroma razliko med planom in realizacijo tako na področju prejetih sredstev iz proračuna EU za izvajanje skupne kmetijske politike, prejetih sredstev iz Proračuna EU za strukturno politiko, prejetih sredstev iz proračuna EU za kohezijsko politiko, prejetih sredstev za izvajanje notranje politike, kjer je zelo zanimivo, da so naši javnofinančni planerji oziroma delavci v okviru Ministrstva za finance in Vlade Republike Slovenije se zmotili za okroglih 91% in so za 91% planirali več sredstev v temu letu na temu področju, kot se je kasneje po rebalansu, ki je bil sprejet v drugi polovici, ugotovilo decembra. S tega mesta se je vprašati oziroma si odgovoriti na tisto osnovno vprašanje, kaj bi bilo, če Državni zbor tovrstne finančne anomalije, ki jo Ministrstvo za finance oziroma Vlada Republike Slovenije naslovi kot zaključni račun proračuna Republike Slovenije za leto 2005, ne bi sprejeli. Odgovor je zelo
enostaven: nič ne bi bilo.