Po pregledu predstavljenih in dostavljenih dokumentov je bil sprejet zaključek, da ostane na začasnem priključku prometna signalizacija v skladu s to projektirano, saj sprememba prednostne ceste zaradi manjše propustnosti dvopasovne ceste od priključka do Blagovice naj ne bi rešila pogostosti zastojev. Ne glede na to poslansko pobudo, pa je Dars tudi še v letošnjem letu v mesecu aprilu ponovno podal predlog za spremembo prednosti na omenjenem priključku, glede na to, da je gradbiščnega prometa med Trojanami in pa samo Blagovico vse manj. V primeru, da bodo vse relevantne inštitucije, ne samo upravljalec, to je Dars, in dvopasovne regionalne ceste, za katere je odgovorna direkcija za ceste, pač pa tudi policija in inženirska organizacija DDC tokrat ocenile, da bi sprememba prometnega režima, in sicer tako, da bi potekala prednostna cesta z avtocestnega priključka na dvopasovnico oziroma regionalno cesto, izboljšala stanje oziroma situacijo, bom kot prometni minister seveda ukrenil vse
potrebno, da do te spremembe tudi pride.