nova beseda iz Slovenije

Državni zbor RS 4. sklica - dobesedni zapisi sej: 5. redna seja, zasedanje 19.04.2005, poved v sobesedilu:

Rezultati raziskave dokazujejo, da je le malo učencev, ki dosegajo višje mejnike znanja, in da jih veliko ne doseže niti najnižjega nivoja. Mednarodna primerjava v doseganju mejnikov znanja nam vzbuja skrb, saj je delež otrok, ki je v Sloveniji dosegel mejnik najvišje ravni znanja matematike, 4-krat nižji od mednarodnega povprečja in 7-krat nižji od ustreznega deleža v Angliji in 5-krat nižji od deleža v Rusiji, Belgiji, Litvi, Latviji in Madžarski. Deleža otrok, ki so dosegli mejnik najvišje in visoke ravni naravoslovnega znanja, sta za polovico oziroma tretjino nižja od mednarodnega povprečja in precej nižja od primerljivih deležev učencev v Evropskih državah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA