nova beseda iz Slovenije

Državni zbor RS 4. sklica - dobesedni zapisi sej: 3. redna seja, zasedanje 21.02.2005, poved v sobesedilu:

Gre za preverjanje, ki je namenjeno obveščanju otroka o njegovem delu, prav tako naj bi na podlagi tega preverjanja otroci, učitelji in starši dobili informacijo o položaju ocenjevanega otroka v celotni populaciji otrok. Ker gre za očitno strokovno vprašanje, ker so se stroke oziroma predstavniki različnih strokovnih usmeritev in konceptov že opredelili in nedvoumno zapisali, da je tako preverjanje znanja smiselno in potrebno, in ker tudi spremljava zunanjega preverjanja, ki ga je opravil zavod za šolstvo, in analiza nacionalne komisije za zunanje preverjanje kažeta, da so rezultati, mnenja pri eksternem preverjanju takšni, da rešitvi ne nasprotujejo, temveč nasprotno, podpirajo. In ker ste, ne nazadnje, v SDS ob sprejemanju šolske zakonodaje predlagali amandma, ki je predlagal, da bi ob koncu prvega, drugega in tretjega obdobja preverjali dodatno še praktično izražanje v glasbeni in likovni vzgoji, vas sprašujem: Katere strokovne argumente navajate za ukinjanje zunanjega preverjanja znanja, ki je za otroke in starše povsem neobvezen in služi le kot povratna informacija učencem, učiteljem in staršem o njihovem delu in znanju?



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA