To je urejanje oziroma prehod z osebnega potniškega prometa, z individualnega na javni, tako železniškega kot avtobusni prevoz. Zlasti gre tukaj za mobilnost v zvezi s prihodom na delo in z dela, in temo, ki je vsem tistim, ki se veliko vozimo z avtomobilom po Sloveniji, tu smo tudi mi poslanci vpleteni v prejšnjo temo, to je osebni promet, ki smo ga prisiljeni izvajati z avtomobilom, namesto da bi se hitro, udobno in po sprejemljivi ceni vozili med Ljubljano in svojim krajem bivanja z vlakom ali z avtobusom. In tovorni promet, ki smo mu priča v tranzitu, podatki so znani in mislim, da iz dneva v dan višji, lahko rečem, da kličejo k urgentnemu ukrepanju, to je, da prečka Slovenijo dnevno 50.000 tovornjakov, prej smo slišali, da vsak tovornjak naredi 33-krat več škode na vozišču kot osebni avto, kar pomeni, da dnevno, teoretično, matematično izračunano, Slovenijo prečka milijardo 650 milijonov avtomobilov.