Kot je dejal tudi v predstavitvi pred pristojnim matičnim odborom, ki ga je z velikansko večino podprl, je v tem pogledu na preostanek mandata, na naloge, ki ga čakajo, izpostavil sprejeto resolucijo o prometni politiki Republike Slovenije, ki se je v zadnjem času sicer začela intenzivno uresničevati, izhaja iz tega, da je določene točke te resolucije možno uresničevati še bolje kot doslej, in v tej resoluciji, kar je zelo pomembno, tudi sam osebno vidi dober kompromisi med potrebami gospodarstva, mobilnostjo, ekološkimi zahtevami, varnostjo in učinkovito rabo energije. Strinja se s poudarki, izoblikovanimi v tem mandatu, in sicer da je potrebno na dveh sektorjih prometa nadomestiti zamudo iz preteklosti. Gre predvsem za obnovo, rekonstrukcijo pa tudi izgradnjo novih državnih cest, predvsem na razvojnih oseh v državi, in gre seveda za modernizacijo železniškega prometa, še posebej na 5. in 10. evropskem koridorju oziroma slovenskem delu obeh
koridorjev.