Iz tega dejstva tudi sprejemamo vprašanja, ki so v naši družbi povezana z ureditvijo medsebojnega odnosa dveh oseb istega spola, ki živita oziroma želita živeti v medsebojni življenjski skupnosti oziroma bolje povedano, zvezi, kot vprašanja, ki jih je potrebno urediti primerljivo z državami v evropskem prostoru.
V Slovenski ljudski stranki smo takrat, ko se je ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve odločilo izhodiščni predlog zakona o partnerskih skupnosti poslati v sprejem na vlado in smo bili še zaželeni član vladne koalicije, tako zasnovan in oblikovan predlog zakona odločno zavračali. Kajti tako iz uvoda v zakon kakor iz materialnih določb ter iz njihovih obrazložitev je izhajalo, da se želi vprašanje partnerskih skupnosti skoraj povsem izenačiti z zakonsko zvezo in se je praktično zakonske materije preslikoval oziroma se je sklicevalo na določbe zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih ter se na dokaj enoznačen način zamislilo zakon kot ukrep pozitivne
diskriminacije, kar bi učinkovalo nasproti zakonski zvezi in družinskim razmerjem kot spodbujanje istospolnih partnerstev.