V predlogu, kot je podan, pa vendarle vidimo tudi določene potenciale za izboljšanje, v posameznih primerih pa tudi nevarnosti, ki bi se jim bilo v postopku nadaljnje obravnave dobro izogniti. Verjetno bo potrebno videti celoto delovanja vseh predpisov, ki sestavljajo davčni paket, vseh zakonov, ki jih sestavlja davčni paket, čeprav se moramo vsi skupaj zavedati dejstva, da je zelo pomemben del davčne prakse zapopaden v podzakonskih predpisih in je seveda za vse tiste, ki želimo pomagati zgraditi neko pozitivno spodbudno institucionalno okolje v slovenskem gospodarstvu, zelo pomembno, da so tudi podzakonski akti naravnani v duhu zakonov, ki pa seveda morajo urejati vsa bistvena vprašanja, da ne prihaja do preširokega prostora možnih interpretacij, ki so lahko včasih celo v nasprotju s samim duhom zakona.
Torej, le tako z vpogledom v celoten paket bomo lahko dobili vpogled v davčno obremenitev vseh subjektov, v postopek ugotavljanja
davčnega dolga, pobiranja davkov, pretoka informacij in davčnega nadzora.