Odbor za infrastrukturo in okolje je obravnaval na 48. seji predlagani zakon in seveda tudi povabil na to sejo tako predstavnike predlagatelje kot tudi zakonodajno-pravno službo in upravo, razpravljal o zakonu in seveda sprejel tudi določene rešitve, ki so detajlneje opredelile besedilo zakona, predvsem na podlagi mnenja zakonodajno-pravne službe, ki je že v uvodu poudarila pomen, zlasti na to, da se preoblikovanje dosedanjega javnega podjetja Dars izpelje iz določb, ki jih predvideva zakona o gospodarskih javnih službah, v skladu z določbami zakona o gospodarskih družbah.
Namen tega preoblikovanja pa je predvsem možnost pridobitve zasebnega kapitala za izgradnje avtocest in seveda, da delniška družba tudi v tej obliki še vedno ostane v 100% lasti države.
Pri tem izhodišču se je zakonodajno-pravni službi seveda pojavljalo nekaj vprašanj, in sicer ni bila dovolj jasno opredeljena naloga družbe v zvezi z realizacijo nacionalnega
programa izgradnje avtocest.