Razmerje med tekočimi in investicijskimi odhodki občine se je pri določitvi, tako je bilo meni razloženo, zneska primerne porabe na prebivalca, ki ga določa državni zbor, ob sprejemu državnega proračuna za vsako posamezno proračunsko leto, upoštevalo že ob prehodu na nov sistem financiranja občin. Tako lahko občine s sredstvi primerne porabe, se pravi z lastnimi prihodki za izračun primerne porabe in finančne izravnave in ostalimi prihodki občine, ki se ne štejejo v obseg primerne porabe za izračun finančne izravnave, ter dodatnimi sredstvi, ki so za posamezen ukrep oziroma investicijo opredeljeni v državnem proračunu, financirajo tudi investicijske odhodke. Praksa kaže, da se sredstva primerne porabe v določenem številu občin dejansko ne namenjajo za financiranje osnovnih nalog, ki jih nalaga ustava in zakoni na posameznih področjih financiranja lokalnih javnih zadev, na primer, primere poznam, za financiranje javnih zavodov, temveč se namenjajo
predvsem za druge naloge, vključno za financiranje investicij.