Tovrsten - zagotovo pomanjkljiv - pretok informacij med Gregorčičevo in Šubičevo morebiti celo botruje kakšnemu preuranjenemu sklepu ali preveč vehementnemu, ki temelji na, po mojem, po branju tega poročila, predpostavki, da gre za nenatančno poznavanje v določenih primerih določenih zakonskih ukrepov, okvirov. Recimo, če se referiram na zakon o upravnih taksah, o državljanstvu, o visokem šolstvu, o uresničevanju javnega interesa na področju kulture, ali ki temelji celo na nerazumevanju in neinformiranju o delu samega urada, ki -recimo, kot berem njegovo poročilo in verjamem mu - že pripravlja predloge zakona o po svetu, kjer beremo, da so postopki že stekli etc., hkrati imamo pa tu predloge same komisije, da naj to steče. Skratka, dve različni informaciji, ki, predpostavljam, izhajata iz tega, da se oba resorja ali telesi včasih ne najbolje informirata.