V primeru, če se pa država ali kdorkoli drug v tej državi odloči prodati zemljišče, pa želimo, predlagamo, da je prednostni nakupnik tisti, ki je pač predlagan v zakonu, to se pravi, ki se ga zemlja drži oziroma je zakupnik kot družinska kmetija, ker pač predlagamo nekoliko bolj konservativen pristop, saj smo v nasprotnem primeru prepričani, da se bo lastnina nad zemljo, nad najbolj kvalitetno zemljo po hitrem postopku spreminjala - kakor se bo spreminjala lastnina delnic v neki delniški družbi. Delniške družbe bodo ostale, so in bodo ostale, in bodo verjetno zelo uspešne in se bodo povezovale s kmetijami, ampak, prosim: govorimo o prodaji kmetijske zemlje, kjer želimo, da če se, sploh v kontekstu vstopa v Evropsko unijo, z odprtjem nepremičninskega trga pojavlja bistveno več nevarnosti, ki jih pravzaprav na drugi strani prinašajo skupaj s priložnostmi ti novi časi, je jasno, da na ta način predlagamo nekoliko bolj konservativen promet nakupa in prodaje
kmetijskih zemljišč, ne pa najema in zakupa. To je pa stvar, ki jo je treba takoj urediti, in to bo tudi predlagano takoj v naslednjih tednih v obravnavo.