Ta novi predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o preprečevanju pranja denarja, recimo, da je lahko na splošno sprejemljiv kot takšen, pač zaradi teh sprememb, ki so se zgodile oziroma zahtev, ki se postavljajo pred nas, o dopolnitvi določenih pogojev in tako naprej. Vendar na splošno ugotavljam, da imamo normativno to zadevo v Sloveniji dokaj primerno urejeno, bi lahko vsaj ocenil, tako na splošno, če bi se na vseh področjih ta zakonodaja, kar smo velikokrat ugotavljali in o tem razpravljali, izvajala in izvrševala in tolmačila v nekem pozitivnem smislu. Ker pa je pač tradicionalno, da pri nas vse stvari, četudi so še tako natančno napisane in tako naprej, tolmačimo negativno oziroma določenih zadev sploh ne izvajamo, je slika takšna, kot je, da lahko ocenim po moje pač, da inštitut, tako urada in vseh ostalih institucij, ki bi v tej državi morali skrbeti za to, da bi se vse te nepravilnosti glede pranja denarja pravično, pravočasno in
učinkovito uveljavljale, da to pri nas pač ni primer.