Pri tem bi rad poudaril, da so posamezne prioritete seveda plod formulacij v nacionalnem programu oziroma spremembah nacionalnega programa, ki govori o tem, da je prioriteta gradenj posameznih avtocestnih odsekov določena s petega in desetega evropskega transportnega koridorja, ter na podlagi prometno-ekonomske upravičenosti, prometne varnosti, razvojne pomembnosti, medsebojne povezanosti in enakomernega regionalnega razvoja avtocestnega omrežja ter vplivov na okolje.
Velikost oziroma viri za letošnji plan o razvoju in vzdrževanju avtocest so naslednji (razvidni so seveda iz predloženega gradiva) bencinski tolar v višini 33.5 milijarde tolarjev, kar je vsota enaka iz letošnjega že sprejetega proračuna Republike Slovenije; nadalje cestnine in najemnine v višini slabih 23 milijard tolarjev, ostalo so posojila mednarodnih finančnih institucij, domačih finančnih institucij in pa drugi viri, ki so ravno tako navedeni v tem gradivu.
V letošnjem letu nameravamo
predati v promet 15.6km avtocest, nameravamo nadaljevati z gradnjo v dolžini približno 80km, na nekaterih odsekih pa nameravamo tudi pričeti z gradnjo.