Namreč, prepričan sem, da ni ključno vprašanje o vseh zapletih ratifikacije maloobmejnega sporazuma, ali je bila bojazen ustavnosti oziroma neustavnosti tega sporazuma, ampak predvsem vprašanje, ali bo zaradi napačnega vrstnega reda ratifikacija, kar je možno, prejudicirala dogovor o meji.
Če beremo, in ne samo to, namreč, v ločenih mnenjih ustavnih sodnikov, in če se sklicuje - samo citiram - na mnenje dr. in Lojzeta, ki v prvi točki svojega ločenega mnenja govori - da citiram: "Vendar po mojem prepričanju sporazum k temu na območju, kjer ni soglasja o tem, kjer poteka meja, ne bo prispeval v delu, v katerem se nanaša na morje, ker meja ni bila določena, pa je koristnost njegove sklenitve z vidika nacionalnih interesov Republike Slovenije, če resno mislimo z izhodom na odprto morje, lahko celo vprašljiva." Namreč, o tem mnenju, tudi ločenem mnenju dveh ustavnih sodnikov je jasno zaznati, da ne bo, tudi v smislu reševanja, sodelovanja in prometa v maloobmejnem območju, če ne
pride tudi do rešitve meje, prispeval na celotnem območju.