Dejstvo je, da Madžarska veliko investira v Reko, takšen je bil vsaj dogovor, in kljub temu da je Reka imela manj prednosti kot, se s hitrimi in velikimi investicijami na tem področju tudi v železniško infrastrukturo proti Reki in proti Madžarski, lahko Slovenija izgubi te prednosti, ki jih ima kot pristanišče in očitno infrastruktura, predvsem železniška, postaja tista cokla razvoja koprskega pristanišča.
Potrebno je vedeti, da še v prejšnjih bivših časih na prehodu prejšnjega stoletja je Slovenija imela seveda drugo okno, to je bil, vendar po drugi svetovni vojni zaradi zavezništev, zaradi seveda političnih opredelitev je Slovenija to pristanišče izgubila in kolikor nam je znano, je takratna država dobila denar za izgradnjo železniške povezave s kot novim pristaniščem. Takrat seveda se to ni naredilo, ampak kasneje je Slovenija to spoznala, ampak žal, žal se je zgradil samo en tir železniške povezave, danes pa je seveda relativno veliko pristanišče in en tir je očitno
cokla razvoja.