nova beseda iz Slovenije

Državni zbor RS 3. sklica - dobesedni zapisi sej: 8. izredna seja, zasedanje 24.07.2001, poved v sobesedilu:

In sicer, prometno obremenitev, možnost etapne ali fazne gradnje, do sedaj opravljeno delo in razpoložljiva sredstva - se strinjam, čeprav mislim, da bi enakopravno med temi kriteriji morala biti tudi razvojna komponenta, ker izgradnja avtocest ni samo direktno v funkciji v ožjem smislu pomena prometnih potreb, ampak mora biti in je dejansko tudi v funkciji razvoja posameznih območij, da ne govorim o toliko protežiranem regionalnem razvoju, za katerega je ta državni zbor sprejel odločitev, da je treba v letošnjem letu nameniti 1% GDP-ja, v resnici pa je v državnem proračunu zagotovljena desetinka teh sredstev oziroma 0,1%.

Nikjer pri teh odločitvah, ki niso utemeljene, ker enostavno projekti, ki so se lansko leto dejansko začeli, izginejo iz programa, ni odgovora na tranzitni promet, ker gre za smer tako v smislu petega koridorja kot v smislu smeri proti jugu, smer od Bistrice prek Ptuja in naprej proti Varaždinu je znana evropska smer, tako imenovana podravska magistrala, ki postaja vsak dan bolj pomembna, ne samo v smislu tranzita na vzhod, ampak tudi proti jugu.
Tega odgovora ta program niti poročilo ne dajeta in negirata tudi tri leta pripravljeno in izborjeno ter dogovorjeno s sosednjo Republiko Hrvaško smer Varaždin-Ormož-Ptuj kot povezavo med dvema sistemoma dveh avtocest, po katerem je obmejni del Slovenije samo 15 kilometrov oddaljen od hrvaškega avtocestnega sistema, v smeri Zagreb-madžarska meja in drugače, po drugih smereh v Evropo, v Sloveniji pa seveda ne najde ustrezne teže in odgovornosti, pa čeprav je sedanji minister za okolje in prostor na nek način parafiral oziroma v skladu - na tem mestu, kjer se ta odsek začne, novi schengenski prehod med Republiko Slovenijo in Republiko Hrvaško.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA