In če izpustim ta del ter preberem samo zadnji stavek: "Zlasti opozarjamo, da bodo s tako ureditvijo težave v drugi obravnavi, ki je bila doslej izvzeta iz splošnega pravila tega člena glede vodenja razprave, predlagane spremembe pa te izjeme ne predvidevajo več."
To se pravi, to ni sedaj neka splošna politična kritika, ampak so tudi določene praktične vsebinske nedorečenosti, ki lahko vplivajo na - rekel bom tisto, kar sem na začetku povedal - na pravila lepega vedenja v tem parlamentu in kolikor je možno vsebinsko tudi vplivati. Recimo, k 3. členu je pripomba v zvezi s prvim odstavkom predvidenega novega 69. člena, in se zastavlja vprašanje, kdo določi časovno omejitev razprav in kakšna naj ta bo: "Navezava na zadnji odstavek predlaganega novega 66.a člena je namreč nejasna, saj slednji določa omejitev v zvezi z obrazložitvijo stališč poslancev (glej tudi pripombo k temu odstavku), v obravnavanem členu pa je govor o razpravi."