Na ta način bi bilo mogoče ciljno leto premakniti iz leta 2009 na 2005 in seveda s tem bi se zagotovo bistveno bistveno bolj približali trenutnim potrebam po stanovanjski oskrbi - predvsem pri socialnih stanovanjih - kot je to predvideno v nacionalnem stanovanjskem programu.
Nenazadnje; utemeljitev za takšno odločitev oziroma podlago za to, da se lahko izvršuje tudi zakon o financiranju občin, potrebujemo v nacionalnem stanovanjskem programu, ki mora opredeljevati in omogočati, da se razmišlja tudi o nepovratnih sredstvih - kajti 17. člen zakona o financiranju občin vendarle potrebuje določilo, da se lahko oblikujejo dodatna sredstva za sofinanciranje posameznih ukrepov in investicij, kadar obstaja - v skladu z zakonom ali drugim predpisom - poseben interes za njen razvoj. Ta drugi predpis zagotovo lahko predstavlja nacionalni stanovanjski program in zato predvidevamo, da bi v prvem amandmaju v tekstualnem delu pravzaprav zadovoljili
temu določilu 17. člena zakona o financiranju občin.