Seveda je treba še par besed o tem, da se na ta način, če bi bil zakon sprejet v predloženi obliki, nekaj razširi krog upravičencev do statusa žrtev vojnega nasilja, ob čemer bi rad poudaril, da le-te žrtve vojnega nasilja ne bi pridobile enakih pravic, kot jih imajo ostale žrtve vojnega nasilja po uveljavljenem zakonu, ampak samo del; to je tisti del pravice, ki se nanašajo na zakon o poplačilu vojne odškodnine oziroma na tisti del pravic žrtev vojnega nasilja po posebnem zakonu, ki je tudi v proceduri v državnem zboru in katerega drugo branje je bilo že opravljeno.
Glede tega, da bo država Slovenija zelo težko poplačala vse vrste in oblike vojne odškodnine, o tem je bilo mnogo govora in glede na to je seveda tak zadržek pri širitvi upravičencev do neke mere upravičen, vendar z vidika enakosti pred zakonom in z vidika žrtev vojnega nasilja nesprejemljiv. Namreč, ne glede na število upravičencev je pač le-te treba zajeti v tistem
obsegu, ki je upravičen in utemeljen, drugo seveda je vprašanje dogovora o tem, v kakšnem obsegu in na kakšen način bi se vojna odškodnina izplačala.