Ob predstavitvi proračuna je bilo poudarjeno, da je ta bolj evropsko razvojno naravnan, da prinaša nekatere nove kvalitete, kot bolj so izražene prioritete, manj je indeksiranja, ki je omogočalo, da so tisti, ki so že doslej mnogo trošili, to počnejo še v večjem obsegu tudi v bodoče. Da pa je globalni obseg proračuna v opravičljivih mejah, se bo zmanjšal obseg sive ekonomije z večjim zajetjem davščin, da je bolj upoštevana kot dolgoročnost, da se bo resno začelo s sanacijo pokojninske blagajne, za kar bi naj bil pripravljen in v kratkem poslan v državni zbor poseben zakon za postopno pokrivanje primanjkljaja zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Tako naravnanost mi podpiramo, hkrati pa se postavlja vprašanje, ali bomo s tem proračunom in dogajanji okrog njega dovolj učinkovito reagirali na tiste negativne pojave, ki so in še povzročajo slabo gospodarjenje s proračunskimi sredstvi, dovoljujejo dvojna merila pri dodeljevanju in
uporabljanju teh sredstev ter zavirajo uveljavljanje pravil, ki veljajo za dobre gospodarje in ki so zapisana tudi v dokumentih, na podlagi katerih sprejemamo ta proračun.