Predlog nacionalnega programa visokega šolstva v prvi obravnavi je res obravnaval odbor za kulturo, šolstvo in šport in to že pred skoraj letom in pol. Zato mogoče za osvežitev vendarle nekaj poudarkov iz poročila, ki ga imate tudi najbrž pred sabo.
V razpravah o predlogu nacionalnega programa je bilo izraženih kar nekaj mnenj, pa naj jih nekaj naštejem: da je nacionalni program preveč kvantitativno in premalo kvalitativno naravnan; da je premalo transparenten in operativen, na nekaterih mestih premalo razdelan oziroma obremenjen s podatki, ki vanj ne sodijo; da študentom ne odmerja ustreznega mesta, problem usipa, dostopnost do študija, štipendije, krediti, nastanitvene možnosti, prehrana; da ne predvideva razvoja visokošolskega izobraževanja tudi v manjših središčih, na primer na Obali; da ne vsebuje časovnih opredelitev pri doseganju postavljenih ciljev, kratkoročno, srednjeročno, dolgoročno; da so za dosego zastavljenih ciljev predvidena
prenizka sredstva, in tako dalje in tako dalje.