Pomeni, da glede na to, da se Slovenija želi vključiti v evropske integracije konkretno v Evropsko skupnost, da je potrebno izpolnjevati sprejete obveznosti po mednarodnih pogodbah, te mednarodne pogodbe dejansko vključujejo v prvi vrsti transportni sporazum iz leta 1993, so to pogodbe AGC, AGTC, se pravi pogodbe o zagotavljanju ustrezne kvalitete železniške infrastrukture.
Prva govori o prograh, osnovnih parametrih prog, se pravi zagotoviti je treba glavno železniško omrežje, ki bo omogočalo hitrosti do 160 km/h in to predvsem v poteku petega in desetega koridorja, kot so bile prednosti določene tudi na do sedaj teh treh konferencah ministrov za transport. V teh okvirih smo dejansko pripravili kot bistvene projekte posodobitev - izgradnjo drugega tira med Puconci in Hodošem, se pravi direktne povezave z Madžarsko, se opravičujem železniške povezave med Puconci in Hodošem, enotirne proge, neelektrificirane v prvi fazi, in dograditev drugega tira med Divačo in v obdobju do
leta 2005.