Razna sofinanciranja, predvsem lokalnih skupnosti.
K temu bi še dodal to, na spremembo vrednosti investicij, katere sem navajal, pri izgradnji avtocest in celotnega programa so poglavitno vplivale predvsem naslednji osnovni parametri: višje tržne cene gradbenih storitev in proizvodov, neizdelane stopnje projektnih rešitev, dejansko nižji-težji pogoji gradnje, ugotovljeni na terenu ob izvajanju gradnje, nizka stopnja uskladitve interesov v prostoru pri načrtovanju avtocest, spremenjeni zakonski okvirji, ki pogojujejo rešitve, cene in stroške gradnje avtoceste, nove investicije v obstoječi mreži cest in železnic.
Zaradi dviga vrednosti nacionalnega programa iz 2,2 milijarde ameriških dolarjev z novembra 1995 na predvideno vrednost v višini 4,1 milijarda ameriških dolarjev, bo potrebno za predvideni primanjkljaj pridobiti kredit približno v višini 1,7 milijarde ameriških dolarjev oziroma ustrezno povečati deleže lastnih sredstev na
podlagi zakona o bencinskem tolarju.