Torej, da bi uskladili tudi to področje zakonodaje, in ne samo uskladili, ampak tudi dopolnili z razmeroma veliko vrzeljo, ki se tukaj kaže predvsem zaradi določil, ki so bistvena glede na zakon, ki ga sicer uporabljamo in ki je nastal v prejšnji državi, in pa seveda, da bi to uskladili s spremembami, ki so nastale na mednarodnem področju, torej na področju prevoznih pogodb, smo pripravili ta zakon v besedilu, kot je pred vami. Ne bi se spuščal v opredelitev posameznih členov, želel bi opozoriti samo na 22. in 23. člen predloga zakona, kjer govorimo o višini odškodnine za smrt in poškodbe potnika ter zamudo in navajamo v prvem odstavku tudi določilo, da naj bi se za primer poškodbe oziroma smrti potnika določal ta znesek odškodnine v tolarskih vrednosti, oziroma predlagamo tudi drugo možnost, da se dejansko to opredeli v sklopu posebnih pravic črpanja. In sicer govorimo pri 22. členu, da naj bi bilo to 40.000 posebnih pravic črpanja na potnika
in v 23. členu, kjer govorimo o višini odškodnine za ročno prtljago, 350 posebnih pravic črpanja.