Pa tudi sicer to sklicevanje, da bo ta sprememba zakona, ki jo predlaga vlada, omogočila skladu normalno delo, že iz navedenih utemeljitev, ki sem jih poskušal predstaviti, zaradi neusklajenosti med posameznimi členi, zaradi protiustavnosti, seveda ne drži. Problem nedelovanja sklada je v vodstvu sklada, kar dokazuje na konec koncev tudi zdajšnje stanje, ko ugotavljamo, da je sklad pravzaprav nesposoben opravljati svoje delo zato, ker trenutno nima niti direktorja oziroma ta direktor, ki je v bistvu zdaj imenovan, je imenovan mimo vseh pravil igre, tako da nista imela vpliva na to ne vlada, ne državni zbor, ki bi moral direktorja potrditi.
Torej je problem povsem drugje in vlada ne rešuje tistega, kar bi dejansko morala rešiti v tem predlogu, ampak poskuša na račun neke spremembe zakona zaščititi dosedanjo vodstvo, ki pa očitno dela - lahko rečemo - protizakonito, kar je razvidno iz vseh teh postopkov, ki so se tudi v zadnjem času
zgodili znotraj sklada.