nova beseda iz Slovenije

Državni zbor RS 2. sklica - dobesedni zapisi sej: 6. redna seja, zasedanje 04.07.1997, poved v sobesedilu:

Sprejemamo pobudo poslanca, ki je postavil to vprašanje, vendar pa je nekako ne moremo realizirati v tej obliki, kot je on predlagal.

Namreč, v skladu s 3. členom zakona o telekomunikacijah, ki opredeljuje, da se z nacionalnim programom določa dolgoročni razvoj telekomunikacijskega omrežja in storitev, vlaganje v javno TK omrežje in uporaba ekonomsko upravičenih tehnologij za pokrivanje podeželskih in manj razvitih območij z javnimi TK storitvami, menimo, da nacionalni program razvoja telekomunikacij ne more določati obsega in načina oglaševanja in sponzoriranja Telekom Slovenije. Telekom Slovenije je namreč izključni izvajalec javne govorne telefonije in teleksa iz prvega odstavka 4. člena ter gradnje in opravljanja javnega TK omrežja, za ostale storitve pa torej nastopa enakopravno na trgu, kar zahteva tudi aktivno politiko Telekoma na področju marketinga.


Zaradi tega predlagamo, da se večji del sredstev, ki se danes uporablja predvsem za sponzoriranje in marketing, preusmeri v raziskave trga, ki bodo omogočile oblikovanje marketinške matrike, gostote priključkov in števila storitev, ki jih potrebujejo uporabniki, kar bo tudi pripomoglo k učinkovitemu poslovanju Telekoma tudi po liberalizaciji tržišča telekomunikacijskih storitev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA