Do nadaljnjih carinskih zmanjšanj bo prišlo tudi v naslednjem letu, v skladu s formulo, ki je bila sprejeta v asociacijskem sporazumu, in upam, da ne bomo razpravljali na enak način januarja ali februarja leta 1998, glede na to, da je očitno avtomobil v Sloveniji dobrina, ki zasluži posebno obravnavo in poseben tretma. Vsekakor velja iz povprečja evropskih držav, če ne bomo govorili samo o bencinu in pa o cestninah ali registracijskih taksah, da avtomobili v Sloveniji niso nadpovprečno obdavčeni niti obremenjeni in da imate veliko držav v Evropi, tudi glede na njihovo velikost in ekonomsko moč, kjer je ta potrošna dobrina seveda obremenjena bolj kot sicer, razen če smatramo to dobrino kot nekaj takega, kar je treba posebej ščititi oziroma spodbujati. Bilo bi razumljivo, da imamo tak odnos, če bi bila izrazito razvita avtomobilska industrija v Sloveniji, kar bi pomenilo, da ima predvsem proizvodnjo in pa poslovno orientacijo, ukrep, ki bi cenil oziroma
stimuliral nakup novih avtomobilov.