V takih pogojih je vsaka odstotna točka gospodarske rasti uspeh, še posebej, če je država soočena z nujnostjo nadaljnje stabilizacije cen s prestrukturiranjem v proizvodnji, s spremembami institucionalnega sistema in nezadostno ravnijo nacionalnega varčevanja.
Ciljne stopnje gospodarske rasti med 4% in 5% so sicer nižje od potencialno možnih iz scenarija plus v dokumentu "Strategija gospodarskega razvoja Slovenije", so pa vendar višje od pričakovanjih v državah Evropske unije in Sloveniji že zagotavljajo uresničevanje cilja razvojnega dohitevanja najbolj razvitih evropskih držav.
V smislu teh usmeritev je vlada predložila v parlamentarni postopek nekaj zakonov, ki predstavljajo osnovo za institucionalne reforme in za zaključek institucionalnih reform, to je predvsem zakon o zaključku lastninjenja, zakon o Slovenski razvojni družbi in programu prestrukturiranja podjetij, spremembe in dopolnitve zakona o prisilni poravnavi, stečaju in
likvidaciji in še zakon o spremembah zakona o državnih poroštvih in poslov restrukturiranja dolgov.