Poleg vsega tega, je tisti, ki je zakon prebral, je lahko videl, da v bistvu prehaja ta zakon v zaključno fazo oziroma predstavlja zaključno fazo lastninjenja, vendar je sistemsko nedorečen, sega po vseh teh zakonih in nekako vse te zakone zamenja. V nobenem primeru ne moremo pristati na to, da se kar naenkrat pojavi novi zakon, ki demantira vse ostale in izključuje prvič revizijo in drugič družbenega pravobranilca, tretjič Agencijo za prestrukturiranje, četrtič Agencijo za sanacijo bank in hranilnic, ker vemo, da bi po normalni poti bilo za pričakovati, da bo vlada pripravila predlog, ki bi dopolnjeval oziroma spreminjal vse te zakone, ki sem jih omenjal; to se pravi, zakon o lastninjenju pravnih oseb, ki so v lasti sklada in seveda obveznosti agencije, da bi to bil tisti zakon, ki bi to področje prekrival, in seveda tudi tisti del zakona, ki se nanaša na zagotavljanje sredstev PID-om, ki so zbrali certifikate, se pravi, za pokrivanje te
certifikatske luknje, kot temu po domače rečemo. In nazadnje tudi področje lastninjenja bank, ki so v sanaciji.