Glede na ugovore v tem smislu, da s takšno rešitvijo ničesar ne odločimo glede izražene volje ljudi na referendumu, pa se je zelo zgodaj porodila ideja, ki ji podpisniki tega predloga za spremembo ustave nismo nikoli nasprotovali; nasprotno, smo jo podpirali, da bi se o takšni spremembi ustave razpisal naknadni potrditveni ustavnorevizijski referendum; da bi torej stopila ta sprememba ustave v veljavo šele potem, ko bi jo potrdili volilci na vseljudskem referendumu, in to ob z ustavo opredeljenimi, zaostrenimi pogoji, ki terjajo, da se več kot polovica volilcev udeleži takšnega referenduma. Se pravi, s tega vidika ne bi samo sanirali situacije glede ugovorov, pomislekov in različnih stališč glede skladnosti z odločbo ustavnega sodišča, ampak tudi glede vprašanja, kakšna je volja ljudi in kako ljudje gledajo na to, kateri volilni sistem je najprimernejši za Slovenijo.
V čem vidimo v združeni listi prednost formulacije, ki je ponujena
in ki poudarja zlasti tri elemente volilnega sistema.