Glede reforme, ki pa je izredno kompleksna stvar, reforma šolskega sistema, pa moramo razumeti to reformo v kontekstu nadaljnjih dogajanj in ne samo v kontekstu dogajanj v sedanji stvarnosti. Namreč, reforma mora biti odraz tako dogajaj v petih, desetih letih, mora biti povezana neposredno s trgom delovne sile, in bistvo, kot jaz razumem reformo, v tej reformi bi morali vse, ki so udeleženi v pedagoškem procesu, najprej prepričati ali izobraziti v tem smislu, da se morajo zavedati potrebe po izobraževanju, potrebe po spremembah, slediti spremembam, da mora biti reforma podprta, torej vsi deli družbe morajo reformo podpreti. Tukaj vemo iz nekajletnih razprav v časopisih, da imamo hude ugovore proti reformam, vendar pa, če hočemo, da bo reforma sprejeta, potem moramo najprej prepričati same nosilce reforme, in tudi ti niso prepričani, to se pravi imamo veliko hudih odporov, hudih reakcij na spremembe, ki pa delajo zmedo in so v bistvu nek recept
za kaos in nestabilnost reforme.