Torej govoriti o ministrovi vlogi in angažiranju kot predsednika občinskega sveta pri zahtevah za posege na kmetijska zemljišča je skrajno neresno, saj je delo na pripravi plana temeljilo na izhodiščih pozitivne zakonodaje, sklepih občinskih komisij, strokovne inštitucije, ki je planski dokument pripravljala, in pristojnih strokovnih služb občine. Insinuacije interpelacije, da je v funkciji ministra spreminjal mnenje ministrstva, ne drže, saj so kakršnekoli spremembe v dopolnilnem mnenju ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano temeljile na odločitvah podsekretarke, ki so bile sprejete na osnovi sprejetih dodatnih gradiv in utemeljitev njenega ogleda terena ter usklajevanj s strokovnimi službami občine ter izdelovalcev (omenjeno je razvidno iz strokovnega mnenja urada Republike Slovenije za prostorsko planiranje).
Pogovarjal sem se tudi z županom, občinsko upravo in pa s krajani o razlogih za izjemne posege v kmetijske površine
prvega območja kmetijskih površin ob spremembah in dopolnitvah prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana občine Lukovica.