Ja, če vlada stopi pred to govornico in danes pove, da v tem letu, vsaj v tem letu, ne bo tega določila člena uporabila za dvig za 50% navzgor, ampak da bo uporabila s teh 160% za spust na teh 50%, to pomeni za 80% dajatev, potem bi to bilo sprejemljivo. Pa vendar glede na proračunsko luknjo, glede na primanjkljaj pokojninske blagajne, glede na napovedi zdravstvene blagajne in tako dalje je za pričakovati, da bo s spremembo zakona o prometnem davku cena neosvinčenega bencina ne povišala samo za spremembo v zakonu, to pomeni, da bo dajatev ne 90, ampak 160, ampak je celo za pričakovati, da se bo dajatev iz sedanjih 135% povišala na 160 plus 50% je 80, to pomeni na 240%.
Po približno dveurni razpravi okrog te točke, glede teh dajatev, in po nekaterih reakcijah na odboru smo le izvedeli s strani vlade podatek, da bi to povečanje pomenilo s 106 tolarjev, to, kar danes je, da bi to pomenilo dvig neosvinčenega bencina, s tem da ne spreminjamo cen
ali ne dvigujemo cen naftnih derivatov, ampak samo zaradi spremembe zakona o davku, bi to pomenilo ceno 140 tolarjev.