nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Zlasti v 70. letih se je umetnik s skorajda znanstveno natančnostjo loteval razčlenjevanja školjčnih struktur v shematskih in čutnonazornih odtenkih, analiziral je njihov zapleten geometrijski ustroj, v katerem je odkrival nove grafične izzive. Zanimali so ga namreč prav linijski in znakovni učinki stiliziranih in v grafični medij prenesenih oblik in ne morda simbolne konotacije izbranega motivnega sklopa, čeprav se v vsaki asociativni upodobitvi predmeta ali njegovega detajla (tudi v najstrožji geometrijski stilizaciji) skoraj neizogibno srečamo s kakim izmed njegovih konvencionaliziranih pomenov. Borčičeva analitična naravnanost se je potrdila v naslednjem obdobju, ko so iz njegovih stvaritev postopoma izginili mimetični elementi, namesto njih pa so slikovno ploskev začeli zapolnjevati mrežno koncipirani točkasti sestavi, v nadaljnjem procesu radikalne redukcije pa je umetnik opustil tudi te in se osredotočil izključno na problematiko površine ter
njenega barvnega in tonskega učinkovanja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani