nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:



Slovenska fascinacija s šopingom je navdušenje nad razpoložljivostjo robe, možnostjo ugodnejšega nakupa in fizično praktičnostjo tega početja. Temu bi lahko rekli princip diskonta, cepljen na logiko permanentne razprodaje: v množici artiklov je odsotnost boljših manj opazna; ugodnost cene je močnejši motiv kupovanja od potrebe; in pri tem tudi bledi občutek nervoze in nepotešenosti, ki ga nakupovanje v takih razmerah nujno povzroča.

Emporium je navidez napredek: navzven bombastičen portal, navznoter pa poleg popularnih blagovnih znamk za nižji potrošniški segment, naprodaj tudi drugje v BTC (in v dobrem, starem centru mesta), tudi nekatere srednje kakor DKNY, Kenzo... ‒ torej nižji odvodi visokih znamk.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA