nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:

Blagovne znamke namreč niso samo sredstvo lažje komunikacije s kupci, ki si hitreje zapomnijo kratko, značilno ime kot pa tehnični ali kak drugačen natančen opis določenega izdelka, ampak proizvajalci z zagotavljanjem stalne kakovosti pri kupcih postopoma zgradijo zaupanje, zaradi katerega so le-ti za določen izdelek z določeno blagovno znamko pripravljeni plačati več kot za podoben, a »brezimen« izdelek.

V tem, torej v trženju ne samo industrijskih, ampak tudi kmetijskih in živilskih izdelkov s pomočjo blagovnih znamk je pravzaprav edina možnost slovenskega kmetijstva in industrije ob vstopanju v Evropsko unijo, saj zaradi predrage proizvodnje zgolj s pridelki neposredno z njiv ali mesom iz klavnic v Evropski uniji ne bomo mogli biti konkurenčni.
Tudi zato so pri Regionalni razvojni agenciji Mura hoteli s konferenco, ki je le začetek uresničevanja regionalne razvojne strategije za Pomurje, opozoriti na pomen blagovnih znamk in spodbuditi domače pridelovalce in proizvajalce, da se začnejo resno ukvarjati s takšnim načinom prodaje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA