nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:

Seveda iz tega ni bilo nič, naročniki pa tudi niso nikoli zvedeli, da je računalnik vnaprej izbral med nagrajenci po naročniških številkah tako, da vsaka tisoča številka dobi televizor, vsaka 750-ta video rekorder in vsaka 500-ta radiokasetofon, vse druge pa tolažilno nagrado - slušalke, katerih tržna vrednost s carino vred je bila natanko 140 tolarjev. Philipsova znamkica z imenom naročnika, ki jo je le-ta moral nalepiti na zadnjo stran naročnice, je še eden od zavajajočih načinov, kako zlorabiti lahkovernost kupca, saj je ustvarjala vtis, da gre za predhoden ožji izbor dobitnikov Philipsovih nagrad. Prejemniki pošiljk so bili s spremnim dopisom opredeljeni kot dobre stranke, zato naj bi jim pri naročilu kot darilo » zraven šel« tudi eden od Philipsovih izdelkov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA